Dominacja Google wśród wyszukiwarek internetowych utarła przekonanie, że jeśli strony www nie ma w wyszukiwarce to nie ma jej również w Internecie. Pozycjonowanie stron internetowych w Google stanowi najbardziej skuteczną i efektywną formę promocji oraz reklamy dla każdego przedsięwzięcia w Internecie.
Wszystkie realizowane przez nas projekty: strony www, systemy CMS oraz sklepy internetowe są zgodne ze standardami sieciowymi, konwencjami internetowymi oraz wymogami wyszukiwarek internetowych, zatem są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.
Jeśli strona www jest wiekowa lub została wykonana przez jakąś podrzędną firmę, wskazane jest, aby przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania została zoptymalizowana w celu zwiększenia efektywności pozycjonowania oraz obniżenia kosztów reklamy.
Tworzymy tylko i wyłącznie przemyślane oraz skuteczne strategie e-marketingowe, które wspierają sprzedaż, budują pozycję w Internecie i świadomość marki.
Dobór odpowiedniej strategii e-marketingowej to działania, które mają na celu m.in. zwiększenie sprzedaży, znalezienie nowych oraz potencjalnych Klientów, perswazja czy zwiększenie świadomości marki.
Posiadamy szeroki wachlarz oferowanych przez nas usług marketingowo-reklamowych. Ze względu na specyfikę potrzeb naszych Klientów oraz celów, które mają być realizowane oferujemy:
SEO – to pozycjonowanie stron www zgodnie z dewizą: „w Internecie sukces odnosi ten, kogo można odszukać”.
To płatne boksy reklamowe, które wyświetlają się przy wynikach wyszukiwania fraz podawanych przez użytkowników w wyszukiwarkach internetowych.
To model efektywnościowy, w przypadku którego bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za efekty naszych działań, a rozliczamy się z Klientem na podstawie ustalonej prowizji bądź opłaty za konkretne zrealizowane zadanie.
To próba ponownego dotarcia do potencjalnego Klienta, który odwiedzał już stronę internetową i rozważał zakup produktu lub usługi.
To polepszenie komunikacji firmy z otoczeniem, Klientami oraz konkurencją.
To reklama graficzna (banerowa) w Internecie, która pomimo swojej wiekowości jest elastycznym i skutecznym narzędziem e-marketingu.
To użyteczność stron internetowych z punktu widzenia ergonomii oraz satysfakcji użytkownika strony www.
To kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Google+), kompleksowo przygotowany fanpage i strony tematyczne, których zadaniem jest wsparcie produktu lub marki.
To kampanie reklamowe w postaci tekstowej i graficznej na telefony komórkowe oraz mobilne strony www i aplikacje.
To kampanie e-mailingowe od organizacji bazy kontaktów dla dedykowanej grupy docelowej, po przygotowanie treści reklamowej, wysyłkę oraz monitoring efektów.
Wszystkim naszym Klientom oferujemy bezpłatne doradztwo w zakresie doboru optymalnych form marketingowo-reklamowych.
Podążaj za nami:
Podziel się linkiem: