CRM to rozwiązanie z uwzględnieniem celów biznesowych przeznaczone dla firm i zarządów firm, traktowane nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii działania firmy, gdzie stały kontakt oraz zadowolenie klientów stanowi kluczową wartość.
Przy budowie profesjonalnego systemu relacji z klientami zapewniamy pomoc i doradztwo w uzyskaniu jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu portfela produktów.
Do najważniejszych korzyści stosowania rozwiązań CRM należy zaliczyć: wzrost przychodów i zysków, nawiązywanie i poprawa kontaktów handlowych, lepsza obsługa klienta, dostępność informacji, profilowanie klientów oraz lepszy marketing docelowy.
Główne elementy realizowanych CRM:
Element operacyjny, który odpowiada za automatyzację podstawowych procesów biznesowych (marketing, sprzedaż, serwis).
Element analityczny, który odpowiada za analizę zachowań klientów na podstawie danych zgromadzonych w elemencie operacyjnym.
Element komunikacyjny, który odpowiada za komunikację z klientami.
Zapewniamy nowoczesne podejście z odwzorowaniem modelu zarządzania firmy, które ma na celu zaspokojenie potrzeb klientów z uwzględnieniem cyklu życia konsumenta, kreowania lojalności, efektywnego zaspokojenia potrzeb klientów i pozyskiwania nowych.
Oprócz rozwiązań dedykowanych, w ofercie posiadamy również rozwiązania oparte na bezpłatnej licencji Open Source. Ze względu na duże możliwości dostosowawcze, funkcjonalne oraz klasę oprogramowania biznesowego, oferujemy możliwość wdrażania systemów zarządzania relacjami z klientami na platformie Sugar CRM.
System zapewnia kompleksowe zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem, zarządzanie kampaniami marketingowymi, realizację projektów, obsługę posprzedażową oraz automatyzację procesów, prognozowanie i zaawansowane raportowanie.
Podążaj za nami:
Podziel się linkiem: